Rüya Gibi...

[TB] Benzer konular

R

rana_94

Guest
Ynt: Rüya Gibi...

gerçekten de rüya gibi :) :),cok güzel resimler
tesekkürler...
 
B

Bevadih

Guest
Ynt: Rüya Gibi...

oy içime bahar düştü:)

nasıl çiçek? nasıl renk cümbüşü? çok hoşlar..!!!

Ama merak ettim nedir bunlar? nasıl bir teknikle yapılmış...süper ya...

Eyvallah liprade bahar cıvıltısında bir paylaşım olmuş..
 
G

GuLBeRG

Guest
Ynt: Rüya Gibi...

çalabilir miyimmmmmmmmmmm ??? ???
 
Ynt: Rüya Gibi...

Bevadih' Alıntı:
oy içime bahar düştü:)

nasıl çiçek? nasıl renk cümbüşü? çok hoşlar..!!!

Ama merak ettim nedir bunlar? nasıl bir teknikle yapılmış...süper ya...

Eyvallah liprade bahar cıvıltısında bir paylaşım olmuş..
Sizin beğeneceğinizi düşünmüş hatta bundan da emindim... :) Normalde cıvıl cıvıl, ben buradayım diye bağıran renkleri sevmem ama bunda beni çeken bir şey oldu...

İşin teknik kısmından ne yazık ki bi haberim...

İfadeleriniz mutluluk verici...

Yüreğinize, gözlerinize sağlık...
 
D

denge

Guest
Ynt: Rüya Gibi...

çok güzeller teşekkürler liprade :)
 

|Ⓢєччαh|

MiM
Yönetici
Admin
Tema üyesi
Ynt: Rüya Gibi...

yav resimler süper, olağanüstü güzel de...
şimdi merakımı sardı, ben resimlerin boyutları ile ilgili bir ayarlama yapmıştım. bunlar böyle büyük nasıl çıktı şimdi?
yoksa ayarları mı değiştirip öyle koydunuz resimleri?
 
Ynt: Rüya Gibi...

Hocam, ebatlar normal değil mi yoksa..? Ekranı kaplamıyor bende... Ayarlara hiç dokunmadım...


*Hocam, mesajı yolladıktan sonra konuya tekrar baktığımda ilk yolladıklarımın ebatlarının büyüdüğünü gördüm... Niye bu değişiklik olmuş anlamadım... Önceden -bugün de- normaldi...
 

|Ⓢєччαh|

MiM
Yönetici
Admin
Tema üyesi
Ynt: Rüya Gibi...

ilk resmi buraya tekrar aldım, normal çıktı... yani belirlenmiş ölçülere göre...
iyi de, ilk mesajda nasıl öyle büyük çıktılar anlamadım valla!
 
R

Resulehasret

Guest
Ynt: Rüya Gibi...

Çok hoş resimlermiş gerçekten, ben de kaydettim arşivime. Ellerinize sağlık liprade.
 
Ynt: Rüya Gibi...

MiM' Alıntı:
ilk resmi buraya tekrar aldım, normal çıktı... yani belirlenmiş ölçülere göre...
iyi de, ilk mesajda nasıl öyle büyük çıktılar anlamadım valla!
Ben de hiç anlamış değilim... Tekrar düzenleyeyim o zaman... Ama yarın inşallah... :)

Resulehasret' Alıntı:
Çok hoş resimlermiş gerçekten, ben de kaydettim arşivime. Ellerinize sağlık liprade.
Beğenmeniz memnuniyet verici... Sizin de gözlerinize sağlık Resulehasret...
 
B

Bevadih

Guest
Ynt: Rüya Gibi...

Lipradenin ilk ekledikleri büyük..

Ama sonraki ve mim abim sizinkinin ebatları normal..

Liprade son resimlerde çok güzel...huzur veriyor..Eyvallah
 
Þ

þeyda

Guest
Ynt: Rüya Gibi...

Renklerin canlılığı, birbiriyle uyumu birleşince ruha renk huzurunu yansıtıyor .. Emeğine sağlık güzeldi..
 
Ynt: Rüya Gibi...

DahLia' Alıntı:
Lipradenin ilk ekledikleri büyük..

Ama sonraki ve mim abim sizinkinin ebatları normal..

Liprade son resimlerde çok güzel...huzur veriyor..EyvALLAH
Allah c.c razı olsun abla... Beğenmenizin ötesinde size huzur vermesi ayrı mutluluk...

Hele de 2. resim, mavili olan... Ben de çok beğenmiştim... :)
 
Üst