KUŞÇUKLAR ;)

...Tefekkür...

Hüznüm yüreðime dokunan dûamýn sûkûtudur...
Ynt: KUŞÇUKLAR ;)



Ihııııı.....top mu patladı ne? İftar oldu herhal...!

....Yok canım sana öyle geldi...Hem iftara daha çok var..!!!
 
H

HAdeKa

Guest
Ynt: KUŞÇUKLAR ;)

...Tefekkür...' Alıntı:


Ihııııı.....top mu patladı ne? İftar oldu herhal...!

....Yok canım sana öyle geldi...Hem iftara daha çok var..!!!
anam benim küs kuşlarım zoraki barıştan sonra beraberce iftar topunun patlamasını da mı beklerlermiş oy oy oyy :D ;)
 

...Tefekkür...

Hüznüm yüreðime dokunan dûamýn sûkûtudur...
Ynt: KUŞÇUKLAR ;)

HAdeKa' Alıntı:
...Tefekkür...' Alıntı:


Ihııııı.....top mu patladı ne? İftar oldu herhal...!

....Yok canım sana öyle geldi...Hem iftara daha çok var..!!!
anam benim küs kuşlarım zoraki barıştan sonra beraberce iftar topunun patlamasını da mı beklerlermiş oy oy oyy :D ;)
Ramazanın hürmetine barışmışlar ablası.. ;)
 
R

Rusen

Guest
Ynt: KUŞÇUKLAR ;)

Tefekkürcüğüm kıtır gülüm bayıldım kuşlara ve de altındaki yazıya güldüm bayağı sağol ya ::DD:
 
H

HAdeKa

Guest
Ynt: KUŞÇUKLAR ;)

HAdeKa' Alıntı:
liprade' Alıntı:
HAdeKa' Alıntı:



-sana küstüm

-hayır! ben sana küstüm

-hayır, ben

-hayır, ben

. . .
HAdeKa' Alıntı:
Zoraki barışın da böylesi...

Sanki hava sahasını ihlal eden Yunanlı var karşında...

Mozaik alt yapınızda kardeş kardeş geçinin...
liprade hocam yorumunuz çok yakışmış güldürdünüz beni ;)
elinize saglık..
...Tefekkür...' Alıntı:


Ihııııı.....top mu patladı ne? İftar oldu herhal...!

....Yok canım sana öyle geldi...Hem iftara daha çok var..!!!
he yaa ramazan hürmetine zaten barışmasalar liprade hocam onları aynı kafese koyacaktı :D bi de ne çabuk büyümüş bunlar :D :D :D
 
R

Rusen

Guest
Ynt: KUŞÇUKLAR ;)


dıdıdı çok soğuk ...kim ısıtacak beni çok üşüdüm bırrr :(
 
H

HAdeKa

Guest
Ynt: KUŞÇUKLAR ;)

soguktan kafasındaki tuyleri tiken tiken olmuş :D yazık gel ısıtırım ben seniii ;)

nasıl "kız"a "gıı" deniliyorsa ve düzeltilmiyorsa bu da öyle !!!!
 
R

Rusen

Guest
Ynt: KUŞÇUKLAR ;)


Yeryüzü kanatlarımın altında .. ama yükseklik korkum var! :)
 

|Ⓢєччαh|

MiM
Yönetici
Admin
Tema üyesi
Ynt: KUŞÇUKLAR ;)



yav ormanda kuş kalmamış, kedi verelim hadekacık olmaz mı ablam...
hem bak gözleri çok güzel,
ne o,
olma mı yani? :D




özel not: olma mı? sualinin patenti damram ablama aittir... o olmaz mı diye sormaz, olma mı diye sorar, haliyle bizim de ahlakımızı bozdu... :D :D :D
 
H

HAdeKa

Guest
Ynt: KUŞÇUKLAR ;)

ben de olma mı derim bazen..

ama olur tabi abim olma mıı

ben kedileri cok severimmm
 
B

Bevadih

Guest
Ynt: KUŞÇUKLAR ;)

Kuşların içine iyi olmuş mim abim :D

Kuşlar hep bir ağızdan "Bir kedi gördük galiba" diye bağırıyorlar :D
 

|Ⓢєччαh|

MiM
Yönetici
Admin
Tema üyesi
Ynt: KUŞÇUKLAR ;)



ramazan gelipte millet ormandan çıkınca, kuşlar gözükmeye başladı... ben de bunları havada koklaşırken yakaladım ve getirdim...

terbiyesiz şeyler! :D :D :D
 
H

HAdeKa

Guest
Ynt: KUŞÇUKLAR ;)




-hey bakın orda bişey var sanki

--abi ben görmüyorum yaa gece bakarım..

---hani nerde bu taraf mı..?
 

|Ⓢєччαh|

MiM
Yönetici
Admin
Tema üyesi
Ynt: KUŞÇUKLAR ;)



sevgili hadekacık, sen gidince kuşçukların öksüz kalmasın istedim ablam... bak bu kuşçukta sanki nereye gidiyorsun der gibi bakıyor arkandan!
 
B

Bevadih

Guest
Ynt: KUŞÇUKLAR ;)

Evet abi haklısınız..!

Hadekacıkın kuşları öksüz ,yetim ve yemsiz kalmasınlar :(

Hadeka gözün arkada kalmasın ablası...Biz bakarız yemleriz,sevgi veririz arada ;)




Biri de ben tabiki ;)
 
R

Rusen

Guest
Ynt: KUŞÇUKLAR ;)



Hadeka'ya uçuyorlar bu kuşlar ...fussilet ordusu sanırım :)

En başta MiM hocamız ..sonra diğer arkadaşlar kardeşler..

---Hadeka bizi çok özlemiş ...

--Kim söyledi?

---Kuşlar söyledi.
 
Üst