En Güçlü Doğal Antioksidan Kaynakları...

En güçlü doğal antioksidan kaynakları

Mevsimler değişiyor, hastalıklar da kapıda beklişyor. Kışın hastalıklardan korunmak için aktioksidan kaynaklarına ihtiyacınız olabilir. Bunları biliyor muydunuz?

İşte en güçlü ve doğal antioksidan kaynakları...

A vitamini: Karaciğer, yeşil yapraklı sebzeler, havuç, kayısı, yumurta.

C vitamini: Kuşburnu, maydanoz, yeşil sivri biber, karalahana, karnabahar, çilek, limon, portakal, greyfurt.

E vitamini: Soya yağı, bitkisel yağlar, yağlı tohumlar.

Selenyum: Deniz ürünleri, böbrek, yürek ve diğer etler.

Çinko: Et, karaciğer, bulgur, balık, süt, yumurta, badem içi, ceviz, elma, kuru baklagiller.

Magnezyum: Badem, ceviz, fındık, fıstık, muz, kuru baklagiller, yeşil yapraklı sebzeler; tahıllar.

Bahar beslenmenizde her gün mutlaka 4-5 porsiyon taze mevsim meyvesi 2-3 porsiyon taze mevsim sebzesi.

En az 2 su bardağı az yağlı süt veya yoğurt veya cacık veya ayran.

Bol su

1 öğün sebze, diğer öğünde haşlama, ızgara tavuk-balık etini; düzenli saatlerde ve 3 saati geçmeyecek aralıklarla tüketmemiz gerekir.



AA
 
B

Bevadih

Guest
Ynt: En Güçlü Doğal Antioksidan Kaynakları...

Kısa öz..Güzeldi..teşekkürler..
 
Ynt: En Güçlü Doğal Antioksidan Kaynakları...

Rica ederim Bevadih abla da "Bahar beslenmenizde her gün mutlaka 4-5 porsiyon taze mevsim meyvesi 2-3 porsiyon taze mevsim sebzesi." kısmı çok değil mi..? Ekmeksiz doyulur mu ya hu..?
 
Üst