DEYIN BAKALIM

  • Konbuyu başlatan DAMRAM
  • Başlangıç tarihi
D

DAMRAM

Guest
COK SİNİRLENSENİZ ÜSTEKİ ÜYEYE NE FIRLATMAK ISTERDINIZ
BEN MAUSEYI FIRLATIRDIM MESELA
bravoooo
 

[TB] Benzer konular

A

Ayþe Þeyma

Guest
Ynt: DEYIN BAKALIM

Aslında kıyamam ama oyun gereği yanımdaki su bardağı yoksa hiç yapmam yani:)
 
M

mehru

Guest
Ynt: DEYIN BAKALIM

yanımda en ağır ne varsa onu fırlatırdım.. &) :D ;*)
 
O

oski

Guest
Ynt: DEYIN BAKALIM

domates yağmuruna tutardım :/) elsallla
 
H

hasansaðcan

Guest
Ynt: DEYIN BAKALIM

adukeeeee diye bağırıp Cdleri fırlatirdim &)
 
A

Ayþe Þeyma

Guest
Ynt: DEYIN BAKALIM

elime gelen herşeyi atardım şu an....
 
D

DAMRAM

Guest
Ynt: DEYIN BAKALIM

BENDE SUAN EKRAN DONUYO ONUDA ATARDIM SİZ KURUN PCYI YAAAAAAAA ağlamaaa ağlamaaa ağlamaaa ağlamaaa
 
O

oski

Guest
Ynt: DEYIN BAKALIM

aduket aduket :D :D

döner bıçaağı ağlamaklı
 
N

nazlým

Guest
Ynt: DEYIN BAKALIM

oski sana bi kafa atardım varyaaa &) elsallla
 
D

DAMRAM

Guest
Ynt: DEYIN BAKALIM

bıcak yok can yakacak seyler allah korusun oskiii sana
modemı bır atarımgörersen tek dişş tek dişş tek dişş
 

|Ⓢєччαh|

MiM
Yönetici
Admin
Tema üyesi
Ynt: DEYIN BAKALIM

folcanın kafasını sarılı gördüm, taşı yiyince kafasına, anacığı 'tüh kız, ne istedin oğlumdan' deyip ağlaya ağlaya sarmış kafasını. Sonra da bana ağır bi taş göndermiş, sende bunu yukarıya atıp, oğlumun intikamını al diye, lakin postacı taşı taşıyamadığı için yolda bırakıp bıktım bu yük taşımaktan diyerekten basmış istifasını gitmiş.

çaresiz bende yukarıya doğru bulabilirsem bi ısırgan otu atıcam ağlamaklı
 
U

uzaklardaki

Guest
Ynt: DEYIN BAKALIM

Abi sen beni güldürdün ya Allah'da seni güldürsün inşaALLAH bende yukarıya doğru neşe atim. Kimin kafasına düşerse hep şen şakrak olsun.
 
Üst