Bayanlar bu önemli gelişmeye dikkat çekmek istiyorum...Temizlik yapan terlikler

  • Konbuyu başlatan senarist081
  • Başlangıç tarihi
S

senarist081

Guest


O çok sevdiğiniz terliği bir kenara bırakın ve ayağınıza 'Mop Socks' terliklerini geçirin.

Temizliğin hiç bu kadar kolay olmadığını göreceksiniz! Bir tür mop görevi gören terlik sayesinde, yerler pırıl pırıl, ev pırıl pırıl! Üstelik hiçbir güç sarfetmeden.

Sadece biraz yürüyerek! Altındaki mikrofiber makarna süngerler sayesinde, temizleme işini kolaylaştıran terliklerin çoktan internet üzerinden siparişi verilmeye başlandı bile. 9 dolardan satışa çıkarılan 'Mop Socks', elinizi bile kıpırdatmadan evi temizlemek için birebir. Koridorlarda bir tura çıkın, yeter!
 

[TB] Benzer konular

S

senarist081

Guest
Ynt: Bayanlar bu önemli gelişmeye dikkat çekmek istiyorum...Temizlik yapan terlikler

Bayanlar ne kadar şanslı..Şu sıra tüm yeni fikirler ve buluşlar bayanlar için geliştiriliyor...
 
K

KARTAL

Guest
Ynt: Bayanlar bu önemli gelişmeye dikkat çekmek istiyorum...Temizlik yapan terlikler

kardeş nerde satılıyor bende alayım en azından :))
 
S

senarist081

Guest
Ynt: Bayanlar bu önemli gelişmeye dikkat çekmek istiyorum...Temizlik yapan terlikler

KARTAL' Alıntı:
kardeş nerde satılıyor bende alayım en azından :))
Valla web'de gezinirken rastladım..Bilemiyorum...
 
Z

zeliha

Guest
Ynt: Bayanlar bu önemli gelişmeye dikkat çekmek istiyorum...Temizlik yapan terlikler

Tarık Bin Ziyad' Alıntı:
Bayanlar ne kadar şanslı..Şu sıra tüm yeni fikirler ve buluşlar bayanlar için geliştiriliyor...
Erkekler de yararlanabilir bu kolaylıktan abicim. Ayağına giyip evde dolaşıcaksın :)) Hepsi bu....
 
M

melekkiz

Guest
Ynt: Bayanlar bu önemli gelişmeye dikkat çekmek istiyorum...Temizlik yapan terlikler

benim gibi çalışan hanımlar için çok pratik. ama ben kanaat edememki onun temizlemesine biraz titizlik hastalığı varda bende:)
 
K

KARTAL

Guest
Ynt: Bayanlar bu önemli gelişmeye dikkat çekmek istiyorum...Temizlik yapan terlikler

Tarık Bin Ziyad' Alıntı:
KARTAL' Alıntı:
kardeş nerde satılıyor bende alayım en azından :))
o zaman araştırda yerini söyle alayım ben bir tane kardeş makinede yok ne olsa... :))))

Valla web'de gezinirken rastladım..Bilemiyorum...
 
U

umitergun

Guest
Ynt: Bayanlar bu önemli gelişmeye dikkat çekmek istiyorum...Temizlik yapan terlikler

melekkiz' Alıntı:
benim gibi çalışan hanımlar için çok pratik. ama ben kanaat edememki onun temizlemesine biraz titizlik hastalığı varda bende:)
Senin hastalığın güzel hastalıklardan...Bu terliklerde sizler için yapılmış zaten... Gel şunun orta yolunu bulalım..hem terlikleri giy hem temizlik yap böylece için daha rahat olur.. :)))
 
M

melekkiz

Guest
Ynt: Bayanlar bu önemli gelişmeye dikkat çekmek istiyorum...Temizlik yapan terlikler

ben bu şekilde düşünmemiştim. ne güzel bir fikir sipariş veriyim hemen:)
 
U

umitergun

Guest
Ynt: Bayanlar bu önemli gelişmeye dikkat çekmek istiyorum...Temizlik yapan terlikler

melekkiz' Alıntı:
ben bu şekilde düşünmemiştim. ne güzel bir fikir sipariş veriyim hemen:)
ver tabi ya durduğun kabahat :)))
 
K

KARTAL

Guest
Ynt: Bayanlar bu önemli gelişmeye dikkat çekmek istiyorum...Temizlik yapan terlikler

ben veriyorum kardeşim ne zaman alabilirim inş.
 
M

melekkiz

Guest
Ynt: Bayanlar bu önemli gelişmeye dikkat çekmek istiyorum...Temizlik yapan terlikler

:):)......
 
U

umitergun

Guest
Ynt: Bayanlar bu önemli gelişmeye dikkat çekmek istiyorum...Temizlik yapan terlikler

KARTAL' Alıntı:
ben veriyorum kardeşim ne zaman alabilirim inş.
siparişler bana değilde konuyu açana bir zahmet... :)))
 
K

KARTAL

Guest
Ynt: Bayanlar bu önemli gelişmeye dikkat çekmek istiyorum...Temizlik yapan terlikler

tarık kardeşim yazdın bari istiyoruz sipariş etde gelsin alalım mahcup etme bizleri...
 
S

senarist081

Guest
Ynt: Bayanlar bu önemli gelişmeye dikkat çekmek istiyorum...Temizlik yapan terlikler

Siparişlerinizi verdim,en yakın zamanda elinize geçer :)
 
Üst