Arapça Klavye kullan

[TB] Benzer konular

Z

zülüf

Guest
Ynt: arapca ögrenelımmı nedersınız

ablam çok tşk......



normalde iyi yazarım arapça............. bununla daha iyi olacak kanaatindeyim........
 
B

Bevadih

Guest
Ynt: arapca ögrenelımmı nedersınız

çok güzel damran ..sağoalsın ..çok bılmıyorum ama elımde alısmıs olacak bu sekılde ..eyvallah
 
S

samimi

Guest
Ynt: arapca ögrenelımmı nedersınız

شكراً يااختى
 
S

samimi

Guest
http://www.corluihl.com/ArabicKeyboard/ArabicKeyboard.htm


forumun bu bölümünde mesaj atmak isteyen kardeşler
buradaki klavyeyi kullanabilirsiniz.... 8)


not: bu bilgi mesajıdır...
 
B

Bevadih

Guest
Ynt: arapca ögrenelımmı nedersınız

شلرا كثرا جدن
 
D

denge

Guest
Ynt: Arapça Klavye kullan

samimi' Alıntı:
http://www.corluihl.com/ArabicKeyboard/ArabicKeyboard.htm


forumun bu bölümünde mesaj atmak isteyen kardeşler
buradaki klavyeyi kullanabilirsiniz.... 8)


not: bu bilgi mesajıdır...
Allah razı olsun çok süpermiş
 
D

denge

Guest
Ynt: arapca ögrenelımmı nedersınız

شكرا كثيرا
 
M

mevhime

Guest
Ynt: Arapça Klavye kullan

Allah razı olsun hocam ... Tam istediğim gibi klavye :) ...
 
K

kumsaati

Guest
Ynt: Arapça Klavye kullan

اللاه رازı ولسون

meali : Allah razı olsun ;)
 
I

islam2hamy

Guest
Ynt: Arapça Klavye kullan

مشكور جزاك الله كي خير
 
F

farukk

Guest
Ynt: Arapça Klavye kullan

arkadaşlar lütfen böyle dini sitelaerde bari profilresimlerini islama ugun koyalım olmuyor boyle
:mad:
 
B

Bevadih

Guest
Ynt: Arapça Klavye kullan

Buda kişiye göre değişiyor mim hocam demekki,,,kendınce vardır uygun görmedığı heralde...tekrar girerese izah eder inş..
 
B

banabirnickbulun

Guest
Ynt: Arapça Klavye kullan

güzel bir uygulama olmuş gerçekten... Emeği geçenlerden Allah razı olsun... :)


paylaşım için teşekkürler... :)
 
Ynt: Arapça Klavye kullan

سلام عليكم

Allah razı olsun hocam... Çok yararlı bir paylaşım...
 
Y

yeþeren

Guest
Ynt: Arapça Klavye kullan

بسمللهرهمنرهم besmele yazmaya çalıştım oldumu acaba
 
Üst