Haziran 26, 2019, 06:03:49
Haberler:

Yürüyüþünde tabiî ol, sesini alçalt. Unutma ki, seslerin en çirkini merkeplerin sesidir.  (Lokman -19)

NicK DeÐiÞiMLeRi

Balatan MiM, Eyll 14, 2009, 07:36:03 S

« nceki - sonraki »

0 ye ve 1 Ziyareti konuyu incelemekte.

Aa git

Þehadete Vurgunum


garip_kul

Alnt yaplan: DAMRAM - Eyll 15, 2009, 05:19:18
Alnt yaplan: HAdeKa - Eyll 15, 2009, 05:17:39
Alnt yaplan: DAMRAM - Eyll 15, 2009, 05:15:28
Alnt yaplan: MiM - Eyll 15, 2009, 05:09:42
Alnt yaplan: DAMRAM - Eyll 15, 2009, 04:59:55
MÝM HOCAM HÝC DEGISIKLIGE UGRAMAYAN BEN SEN FUSSILET HOCA OLDU DEGILMI DEGISEKMI ISMIMIZI NEDERSIN BIR DEGISIKLIGE IHTIYACIMIZ VARMI BENIM YOK SAHSEN COK SEVDIGIM ISIMLER VAR AMA  DAMRAMLA TANINIYORUM BEN SANALDA OLMUYOR YANI


evet ablam,
biz üç dinazor kaldýk diyelim! :D
biz deðiþtiremeyiz galiba...
zor biraz...
sahi yav, bi de liprade var...
günahýný almayým garibimin,
o da hiç deðiþmedi...
HE VALLAH LIBRADEDE DEGISMEDI YAHU HOCAM NE GÜZEL BULDUN ÖLE ÜC DINAZOR YANI PARDON 4 DINAZOR HEHEH ALLAH SENI IKI CIHANDADA AZIZ ETSIN YAHU HOCAM


BANA NE ÝÞTE 5 DÝNOZORLAR :D :D :D
NEKADAR ESKISIN DE BAKKAM KIZ ADIMIZA BINA DIKECEKLER YAKINDA BIZIM DELÜYASDA ESKI ISIMDE ESKI UNUTMA
dizorlarýn içinde bende varým deðilmi
:D

DAMRAM

Alnt yaplan: Garip_kul - Eyll 16, 2009, 12:51:28 S
Alnt yaplan: DAMRAM - Eyll 15, 2009, 05:19:18
Alnt yaplan: HAdeKa - Eyll 15, 2009, 05:17:39
Alnt yaplan: DAMRAM - Eyll 15, 2009, 05:15:28
Alnt yaplan: MiM - Eyll 15, 2009, 05:09:42
Alnt yaplan: DAMRAM - Eyll 15, 2009, 04:59:55
MÝM HOCAM HÝC DEGISIKLIGE UGRAMAYAN BEN SEN FUSSILET HOCA OLDU DEGILMI DEGISEKMI ISMIMIZI NEDERSIN BIR DEGISIKLIGE IHTIYACIMIZ VARMI BENIM YOK SAHSEN COK SEVDIGIM ISIMLER VAR AMA  DAMRAMLA TANINIYORUM BEN SANALDA OLMUYOR YANI


evet ablam,
biz üç dinazor kaldýk diyelim! :D
biz deðiþtiremeyiz galiba...
zor biraz...
sahi yav, bi de liprade var...
günahýný almayým garibimin,
o da hiç deðiþmedi...
HE VALLAH LIBRADEDE DEGISMEDI YAHU HOCAM NE GÜZEL BULDUN ÖLE ÜC DINAZOR YANI PARDON 4 DINAZOR HEHEH ALLAH SENI IKI CIHANDADA AZIZ ETSIN YAHU HOCAM


BANA NE ÝÞTE 5 DÝNOZORLAR :D :D :D
NEKADAR ESKISIN DE BAKKAM KIZ ADIMIZA BINA DIKECEKLER YAKINDA BIZIM DELÜYASDA ESKI ISIMDE ESKI UNUTMA
dizorlarýn içinde bende varým deðilmi
:D
uy ablam evet ama sende býr ara býr degýsým yasamýstýn yanlýsmý hatýrlýyorum abla sende orjýnalýný bozmustun býrkere degýsýmle hehe

kurtlarvadisi

garip_kul

Alnt yaplan: DAMRAM - Eyll 16, 2009, 01:22:26 S
Alnt yaplan: Garip_kul - Eyll 16, 2009, 12:51:28 S
Alnt yaplan: DAMRAM - Eyll 15, 2009, 05:19:18
Alnt yaplan: HAdeKa - Eyll 15, 2009, 05:17:39
Alnt yaplan: DAMRAM - Eyll 15, 2009, 05:15:28
Alnt yaplan: MiM - Eyll 15, 2009, 05:09:42
Alnt yaplan: DAMRAM - Eyll 15, 2009, 04:59:55
MÝM HOCAM HÝC DEGISIKLIGE UGRAMAYAN BEN SEN FUSSILET HOCA OLDU DEGILMI DEGISEKMI ISMIMIZI NEDERSIN BIR DEGISIKLIGE IHTIYACIMIZ VARMI BENIM YOK SAHSEN COK SEVDIGIM ISIMLER VAR AMA  DAMRAMLA TANINIYORUM BEN SANALDA OLMUYOR YANI


evet ablam,
biz üç dinazor kaldýk diyelim! :D
biz deðiþtiremeyiz galiba...
zor biraz...
sahi yav, bi de liprade var...
günahýný almayým garibimin,
o da hiç deðiþmedi...
HE VALLAH LIBRADEDE DEGISMEDI YAHU HOCAM NE GÜZEL BULDUN ÖLE ÜC DINAZOR YANI PARDON 4 DINAZOR HEHEH ALLAH SENI IKI CIHANDADA AZIZ ETSIN YAHU HOCAM


BANA NE ÝÞTE 5 DÝNOZORLAR :D :D :D
NEKADAR ESKISIN DE BAKKAM KIZ ADIMIZA BINA DIKECEKLER YAKINDA BIZIM DELÜYASDA ESKI ISIMDE ESKI UNUTMA
dizorlarýn içinde bende varým deðilmi
:D
uy ablam evet ama sende býr ara býr degýsým yasamýstýn yanlýsmý hatýrlýyorum abla sende orjýnalýný bozmustun býrkere degýsýmle hehe


evet MÝM hocamda yolcu olmuþtu  bu gidiþle çok azssýnýz :)) ama bnm nickim heryerde ayný beni tanýyanlar bilir o deðiþiklið görmesek olmazmý :)

(nesibe_hatun)

efet mim hocamda degisti o dinazor deyil onun yerine ben geçem bende hiç degismedimmm ;D ;D

Þehadete Vurgunum

SELAMUNALEYKUM

bende inþallah deðiþtim ama geri dönmek þartýyla :) hayýr olur inþalah

MiM

gýz urfalý, rahat mý batýyo size be...
bu ne yav! :D
ne demek jihat erim...
eskiden suikast sonucu öldürülen bir baþbakan vardý,
nihat erim'di adý...
ama o sanýrým yahudi kökenli biriydi...
iyi de peki bu jihat ne demek?

liprade

Alnt yaplan: __|MiM|__ - Nisan 03, 2010, 05:04:24
gýz urfalý, rahat mý batýyo size be...
bu ne yav! :D


Zamane gençleri. 8)




"Cehalet hýyar olmuþ gidiyor son sürat/  Enkaz-ý beþer koþuyor elde tuzluk alýk surat"

Þehadete Vurgunum


liprade

Alnt yaplan: ~anti-TaÐuT~ - Nisan 03, 2010, 03:02:08 S
:'(


Bu sefer ne oldu?

MücahidE olarak gayet iyiydiniz. Size öyle alýþmýþtýk. 




"Cehalet hýyar olmuþ gidiyor son sürat/  Enkaz-ý beþer koþuyor elde tuzluk alýk surat"

Þehadete Vurgunum

Nisan 03, 2010, 03:31:27 S #40 Last Edit: Nisan 03, 2010, 03:52:26 S by liprade
Alnt yaplan: liprade - Nisan 03, 2010, 03:20:29 S
Bu sefer ne oldu?

MücahidE olarak gayet iyiydiniz. Size öyle alýþmýþtýk.  



yukarda belirtmiþtim geri dönecem tekrar müjahide nickine
inþALLAH :) biraas bu olsun

mim hocam ewet rahatlýk batýyo :D

salihb

" kim olduðumuzu belirtmiþ olalým "  ne demek

MiM

Alnt yaplan: salihb - Haziran 05, 2010, 02:01:19
" kim olduðumuzu belirtmiþ olalým "  ne demek


salihb, bu sözü kimse söylememiþki, hayýrdýr abim...
niye sordunuz ki?

Þehadete Vurgunum

Alnt yaplan: MiM - Eyll 14, 2009, 07:36:03 S
... kim olduðumuzu belirtmiþ olalým...






es-selamunaleykum

hocam bu sözü siz söylemiþsiniz ...arkadaþda yazýnýn içinden alýp cýkarmýþ :)

MiM

Alnt yaplan: Muwahhide Al-Ýslam - Haziran 05, 2010, 11:24:29
es-selamunaleykum
hocam bu sözü siz söylemiþsiniz ...arkadaþda yazýnýn içinden alýp cýkarmýþ :)


gýz urfalý, þimdi sen bana "yaþlandýn, bunadýn" mý demek isteyon he! :D
***
þaka bi yana hakkaten ben söylemiþim yav!
ama ilk sayfada konuyu açarken söylemiþim...
***
e o zaman salih'in sorusunu cevaplandýralým bari...
demek istemiþim ki sevgili salih, biz herkesi bir isimle tanýyorduk... bazen caný sýkýlan bu isimlerini deðiþtiriyordu... biz de "kim bu acaba?" diye soruyorduk. halbuki o kiþi tanýdýk biriydi... yüzünü göremiyorsun ki tanýyabilesin...

Yukar git