Haziran 25, 2019, 10:37:48 ÖÖ
Haberler:

Elif. Lâm. Mîm. Ýþte bu âyetler, hikmet dolu Kitab'ýn âyetleridir. (Lokman -1,2)

FÝLÝSTÝN BELDESÝ YENÝDEN CAMP DAVÝD SOFRASINDA

Baţlatan TUNAHANBEY, Ocak 02, 2009, 01:22:31 ÖÖ

« önceki - sonraki »

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

TUNAHANBEY

FÝLÝSTÝN BELDESÝ YENÝDEN CAMP DAVÝD SOFRASINDA
bu makale bir dergiden alýnmýÞtýr


Ýslam topraklarĂ˝nĂ˝n en Ăśnemli yerlerinden olan KudĂźs ve civarĂ˝nda hegemonyasĂ˝nĂ˝ sĂźrdĂźren terĂśrist Ýsrail, senelerdir Ăźzerine çÜreklendiĂ°i topraklarĂ˝ vermemek yada oradan bĂźyĂźk bir pay almak için Cilinton, Barak, Arafat (ABD kuklasĂ˝) ile birlikte Camp Davit’te hazĂ˝rlanan sofraya oturdular.

Figüranlar deðiþse de Ýslam Devleti parçalandýktan sonra bu topraklar üzerinde oynanan oyun ve senoryalar aynen devam etmektedir. Yani parçalanan topraklar dahada ufak parçalara ayrýlarak kafirlerin hizmetine sunulmakta, müslümanlar bu yolla güçsüz kýlýnmaktadýr. Sahnede ise bazen Ýngilizler, bazende Amerika ve Yahudiler bulunmaktadýr.

O yahudiler ki; kendilerine gÜnderilen peygamberlere yaptýklarý zulßm ve hakaretlerle meÞhur olmuÞ...

O yahudiler ki; mßslßmanlar baÞta olmak ßzere bßtßn insanlýða karÞý takýndýklarý dßÞmanca tavýrlarý, kinleri nedeniyle nefretle anýlan bir toplum...

O yahudiler ki; fitne ve fesadý baðýrlarýnda barýndýrdýklarýndan kendilerine kalýcý bir yurt bulamamýÞ, devamlý gittikleri yerlerden sßrßlen bir kavim.

Hz.Muhammed (sav)’e de diĂ°er peygamberlere yaptĂ˝klarĂ˝nĂ˝n aynĂ˝sĂ˝nĂ˝ gerçekleĂžtirmekten geri kalmayan yahudiler Ýslam Devleti Medine’de kurulduktan sonrada ihanetlerine devam etmiĂžlerdir. YaptĂ˝klarĂ˝ ihanetin karÞýlýðý Hz. Muhammed (sav) tarafĂ˝ndan Medine’den sĂźrgĂźn edilen yahudiler, gittikleri yerlerde fitne çýkardĂ˝klarĂ˝ için çeĂžitli Ăźlkelere daĂ°Ă˝lmýÞ bir halde yaĂžam sĂźrdĂźrdĂźler. Ýspanya, Almanya, Polonya ve AvrupanĂ˝n çeĂžitli yerlerinde fitneci vasĂ˝flarĂ˝nĂ˝ koruyarak ayakta kalmaya çalýÞan yahudiler OsmanlĂ˝ Hilafet Devletinin kendilerini (Ýspanya’dan kaçan yahudileri) kabullenmesiyle rahat bir ortam bulurlar. Bu rahat yaĂžam onlarĂ˝n vasĂ˝flarĂ˝ndan bir Ăžey eksiltmedi ve fitneci tavĂ˝rlarĂ˝ halen devam etti. OsmanlĂ˝yĂ˝ içten içe kemirmeye baĂžlayan yahudiler, OsmanlĂ˝nĂ˝n da içinde bulunduĂ°u konumdan faydalanarak bĂźtĂźn yahudilerin bir bayrak altĂ˝nda toplanarak devlet kurmak için tehlikeli bir fikirle giriĂžimlerde bulundular.

Ýlk atĂ˝lĂ˝mlarĂ˝ II. Abdulhamid’e Theodor Herzl vasĂ˝tasĂ˝yla yalvararak Filist’i satĂ˝n almak isterler. Ýngilizlerin baĂžka yerler gĂśstermelerine raĂ°men yahudiler Ă˝srarla Filistin Ăźzerinde dururlar. ÇünkĂź bu bĂślgenin kendileri için tarihi bir Ăśnemi bulunmaktadĂ˝r.

Özenle seçilen Filistin’i sadece yahudilerin deĂ°il bĂźtĂźn dĂźnyanĂ˝n gĂśzĂźnĂź diktiĂ°i bir yerdir. MĂźslĂźmanlar içinse ayrĂ˝ bir ĂśzelliĂ°i bulunmaktadĂ˝r. Peygamberler diyarĂ˝, dĂźnya siyasetinin kalbinin atttýðý, mĂźslĂźmanlarĂ˝n ilk kĂ˝blesi Mescid’i Aksa hakkĂ˝nda, Allah (cc);

“Bir gece, kendisine âyetlerimizden bir kĂ˝smĂ˝nĂ˝ gĂśsterelim diye (Muhammed) kulunu Mescid-i Harâm'dan, çevresini mĂźbarek kĂ˝ldýðýmĂ˝z Mescid-i Aksâ'ya gĂśtĂźren Allah noksan sĂ˝fatlardan mĂźnezzehtir; O, gerçekten iĂžitendir, gĂśrendir.” (Ýsra 1) buyurarak Ăśvdßðß bir beldedir. BĂźtĂźn dĂźnyanĂ˝n gĂśz diktiĂ°i bu beldeye Theodor Herzl vasĂ˝tasĂ˝yla yahudiler talip olmak isterler. Halife II. Abdulhamid’i OsmanlĂ˝ Devletinin içinde bulunduĂ°u ekonomik zorluklarĂ˝ atlatabilmesi için bĂźtĂźn borçlarĂ˝nĂ˝ kapatacak yekĂźn para teklifi ile ele almak istemiĂžlerdir. Halife II. Abdulhamid’in devletin içerisinde bulunduĂ°u bĂźtĂźn zorluklara raĂ°men verdiĂ°i cevap gerçekten bugĂźnĂźn siyaset sayfalarĂ˝na altĂ˝n yaldĂ˝zla yazĂ˝lacak tĂźrdendir:

“Ben bu topraklarĂ˝n bir tek karýÞýnĂ˝ bile satamam. ÇünkĂź orasĂ˝ (Filistin) bana deĂ°il Ăźmmete aittir. O Ăźmmet bu topraklarĂ˝ kanlarĂ˝yla verimli bir hale getirmiĂžtir... yahudilerin milyonlarĂ˝ kendilerinin olsun! Benim devletim parçalandýðýnda, belki Filistini karÞýlĂ˝ksĂ˝z olarak alacaklardĂ˝r. Bunlarsa ancak benim cesedim parçalandĂ˝ktan sonra yapĂ˝labilir. Ben se asla buna razĂ˝ olmam...”

Bu sĂśzlerden sonra OsmanlĂ˝ topraklarĂ˝nda yaĂžayan yahudilerin hiyanet ve ihanetleri ardĂ˝ ardĂ˝na gelmeye baĂžlar. Suikast giriĂžimi, Ýslam Devleti Hilafeti yĂ˝kmak isteyen Ýngilizler ile ortak çalýÞma ve Ýttihad Terakki ile Halife II. Abdulhamid’in tahttan indirilmesi ihanet halkasĂ˝nĂ˝n zincirlerindendir. Ýngiliz kafirinden destek alan yahudiler fitne ve fesatcĂ˝ vasĂ˝flarĂ˝nĂ˝ artĂ˝k açýktan sergilemeye baĂžlarlar. Yani yahudi toplumunun Ăśrf ve geleneĂ°i haline gelmiĂž olan fitne ve fesat bir kez daha hortlamýÞtĂ˝r. Allah (cc) onlar hakkĂ˝nda ÞÜyle buyuruyor:

“ÝnsanlarĂ˝n iman edenlere dßÞmanlĂ˝k bakĂ˝mĂ˝ndan en Ăžiddetlisi olarak, and olsun ki, yahudileri ve Allaha Ăžirk koĂžanlarĂ˝ bulacaksĂ˝n.” (Maide 82)

Ayette geçtiĂ°i gibi Ăžiddet ve dßÞmanlĂ˝kta yarýÞan yahudiler çalýÞmalarĂ˝nĂ˝n hĂ˝zĂ˝nĂ˝ artĂ˝rarak Selanikte iĂž baÞýna koyulurlar. DĂśnme yahudilerin oluĂžturduĂ°u Ýttihad ve Terakki’nin kahpe ve hilekar siyasetiyle OsmanlĂ˝ Devletinin sonu hazĂ˝rlanmýÞ olur.BĂśylece kafir ve yahudilerin ĂśnĂźnde engel olan OsmanlĂ˝ Devleti yok olmuĂž oldu.

DĂźnya devletleri ve Ýngilizler baĂžlarĂ˝nĂ˝n belasĂ˝ olan yahudilerin Filistinde topluca bir arada tutmak için gerekli olan bĂźtĂźn hazĂ˝rlĂ˝klarĂ˝ yaptĂ˝lar. Ve terĂśrist yahudi azĂ˝nlĂ˝k 1948 de BM’ce resmen onaylanarak mĂźslĂźmanlarĂ˝n baĂ°rĂ˝nda (Filistinde) zemin bulur.

Bölgede bir çýban ve ur olan Ýsrail yine bölgede terör eylemlerine hiç aralýk vermeden devam etmektedir. Çünkü yahudiler, hedefledikleri noktaya halen gelmiþ deðillerdir. Bu hedeflerden bir kaçý þunlardýr:

1- BĂźtĂźn yahudilerin Filistinde toplanmasĂ˝,

2- Filistinden bütün Müslümanlarýn çýkarýlmasý ve bölgedeki Ýslam kültürünün tamamen yok edilmesi,

3- Orta Doðu ve Orta Asyada bßyßk sÜmßrgeci gßç rolßnß ßstlenmek.

DĂźnyanĂ˝n ÞýmarĂ˝k çocuĂ°u olarak bĂślgedeki MĂźslĂźmanlar Ăźzerinde hakimiyet kuran yahudiler, bununla da kalmayĂ˝p Orta DoĂ°unun ve dĂźnyanĂ˝n belasĂ˝ oldular. GĂźtmek istediĂ°i bu doĂ°rultudaki siyasetle bĂślgede hedefleri olan devletlerin daha Ăśnceleri sýçrama tahtasĂ˝ olan Ýsrail, artĂ˝k bĂźyĂźk bir engel ve bĂślge için tehlikeli konuma gelmiĂžtir. Kendilerine sĂ˝nĂ˝r tanĂ˝maz tavĂ˝rlarĂ˝ bĂślge Ăźzerinde etkin siyaset gĂźden Amerika ve Ýngilterenin atĂ˝lĂ˝mlarĂ˝nĂ˝ zorlaĂžtĂ˝rmaktadĂ˝r. ABD bunu gĂśz ĂśnĂźnde bulundurarak tamamen kendisine baĂ°lĂ˝ Filistin Devletinin temellerini yĂ˝llar Ăśnce atmýÞtĂ˝r. Amerika bĂślgede aktif siyasetini korumak ve Ýsrail’i belirli sĂ˝nĂ˝rlar içerisinde tutmak için II. Camp David’de Ýslam beldesi Filistini yeniden kurtlar sofrasĂ˝na yatĂ˝rmýÞtĂ˝r. Bu antlaĂžmadan çýkan her sonuç MĂźslĂźmanlarĂ˝n kârĂ˝na deĂ°il zararĂ˝na olacaktĂ˝r. Toprak ve devlet beklentileri olan zavallĂ˝lar kafirlerin kendileri için biçtikleri daracĂ˝k alandan baĂžka bir Ăžey elde edemeyecektir. Hatta hainler yoluyla kafirlerin bĂślgedeki konumlarĂ˝ onaylanarak resmileĂžtirilecektir.

Kafirler, Ýslam beldelerini karýþ karýþ paylaþma veya kendilerine itaat edecek, hain yöneticilere zemin oluþturma siyaseti gütmektedirler.

Bßtßn bunlar Mßslßmanlar için bßyßk bir zillettir. Mßslßmanlar, bu hain ve ihanetçi idarecilerin cßrßmlerine ortak olarak kafir yahudi, Amerika ve onlarýn kuklasý olan Arafat gibilerine dur demedikleri mßddetçe karÞýlarýna mallarýnýn ve topraklarýnýn heder edildiði nice Camp David antlaÞmalarý çýkacaktýr.

Yýllardýr kßfrßn ve uÞaklarýnýn esaretine maruz kalan ßmmet, bu gidiÞata artýk dur demelidir. GeçmiÞte asýrlardýr sßren Haçlý esaretini Selahattin Eyyubi gibi Þahsiyetlerle Filistinden sÜkßp atan bu ßmmet yine bÜyle yßkset Þahsiyetleri baðrýndan çýkarabilir.

Ey Selahattin Eyyubinin torunlarĂ˝!

Baþýnýzdaki kuklalarý bertaraf edin, pis yahudilere tertemiz Ýslam beldelerini kirletmesine müsade etmeyin. Sizi zelil kýlacak hiç bir antlaþmaya yanaþmayýn ve ortak olmayýn. Asýl izzet ve þeref Allah ve Resulünün getirdiklerine sýmsýký sarýlarak yaþamakla gerçekleþir. Ýslamýn hakimiyeti ve cihad yoluyla aleme taþýnmasý ancak Râþidi Hilafet yoluyla gerçekleþir. Sizleri Ýslam davetini yüklenmeye ve daveti yüklenenlere yardýmcý olmaya çaðýrýyoruz.